今日反學好悶呀~
化學and生物同一個呀sir..連續對左佢兩堂..悶死,
數學堂派左測驗,,得50分..不爽..
因為我係測驗前教左一條友..佢有61分but me唔合格..(真係好薯!!)
晏就好鬼益智,,咩慶祝國慶,,jeff,初中要上禮堂聽音樂會,,
高中唔洗..留係課室到玩有獎問答遊戲..屌..好q低B..問埋d歷史..
跟住呀sir問左一條問題"從前有個人ge 媽媽係佢身後面寫左四個字..都未講完..有條
友仔沖左出去寫岳飛..跟住呀sir講哥四個係咩字..跟住有人寫返個答案..
哥時成班係到諗..岳飛老母驚佢唔識寫自己個名..有必要刻係到?!
跟住又派左野食..好似覺得自己好似係小學敢..跟住就回家去了/..
聽日BRT大日子,,記得呀~
|