仲記得我一入到le間學校哥時..
自己一個人坐埋一二邊..無物人同我講野.
第一個同我講野ge人..就係雞脾..
我係第一段哥時..我覺得我地班D人好似個個都好好敢.
我仲記得我哥時根本好似係到遊魂敢..
之後大家都經歷左好多開心..唔開心..分裂..埋堆.真係原本男女校就係敢..
係LE一年..我可以講係平平凡凡敢過..
係學校又係敢過..不過曾經有一段時間我好開心..
回想返起..依家只可以講係曾經有過幸福..但係依家只可以回想..
有唔開心過..(不過都成日Ga La)
同埋我ge第一次..(第一次為左成績喊,,)
同埋好多好多ge第一次..
真係希望下一年可以好好地敢過..
|