今日...上就好無聊敢過左..
下就2點幾..去左電腦室搞掂個flash..(用左5分鍾)
佢比左個廿分我..
四點哥時...之前慈青d人黎左...
見返佢地好開心..不過可色無左我地ge"立青"
景言連我地組ge一張相都無lo..
係今日..我又一次敢考慮到自己ge目標.
我都唔知自己想點..(受唔住太多的"友或")
好可憐ar我..
我都唔知"有"同"無"有咩分別!?
"無"又係敢過.."有"又係敢過..
可能係我太過在乎您!?