好奈無打blog la..
講返前幾日..B R T成員去左剪頭髮,,剪完帥氣左好多>﹏<
今朝早落雨呀~不過都有去打波..屌.哥兩條P,K仔差唔多走先黎..
跟住晏就..等全放學之後去打乒乓波..打到5點幾,,(全係敢輸lor,次次都輸,.)同佢食左個面,,
跟住陪佢買書..買完書..哈哈..去左紅街市..
買野返屋企煮飯..7點幾煮到8點幾..有得食La..
個個都食到停唔到口..食完之後,,係我屋企搞事,,玩到差唔多11點,..比我踢走左la,