莪的日誌!!=3=
KiTqOxOp
暱稱: Ar【傑】
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日我生日..大曬
So Happy
有得補考呀!
開心死
煩ga
文章分類
全部 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 798
今日人氣: 4
累積人氣: 3460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天


神氣 開心 分類: 未分類

今日晏就本身諗住去打波.

點知無人去,,

跟全siu倫叫我去踢波,,跟住d人又去lu

跟住去ky屋企..點知行行下,(屌)落雨..

無奈敢返左屋企.跟住又無雨..仲鬼死敢猛太陽

跟住又去左踢波.siu倫放左我地機無去,

得返我地三個jeff仔,,

去到踢踢下,ky踢左個波過對面,,汁返

點知個chon踢左個屋頂到,-0-

我第一個爬左上去,,睇睇下發覺自己腳震,,

有諗過放棄,,不過最尾都上左去.(神氣死)

汁返個波,跟住落黎又係一個問題...on99敢淆下爬下敢,比我落返黎..

跟住有人黎,,開場,,我打後哥時,,玩野..比人入左-.-"(仲要係ky)

跟住打前..入唔到,,唉..又要做返我老本行..打籠

一開始唔係太神..有時比人入,,跟住到左7點左右,,我開始神la

哈哈,飛扑,人地完全射唔入..人地不爽..因我太神.,(比人話個龍門好神)--開心死

跟住7點半..我就返左屋企la