今日晏就本身諗住去打波.
點知無人去,,
跟全siu倫叫我去踢波,,跟住d人又去lu
跟住去ky屋企..點知行行下,(屌)落雨..
無奈敢返左屋企.跟住又無雨..仲鬼死敢猛太陽
跟住又去左踢波.siu倫放左我地飛機無去,
得返我地三個jeff仔,,
去到踢踢下,ky踢左個波過對面,,汁返
點知個chon踢左個屋頂到,-0-
我第一個爬左上去,,睇睇下發覺自己腳震 ,,
有諗過放棄,,不過最尾都上左去.(神氣死)
汁返個波,跟住落黎又係一個問題...on99敢淆下爬下敢,比我落返黎 ..
跟住有人黎,,開場,,我打後哥時,,玩野..比人入左-.-"(仲要係ky)
跟住打前..入唔到,,唉..又要做返我老本行..打籠
一開始唔係太神..有時比人入,,跟住到左7點左右,,我開始神la
哈哈,飛扑,人地完全射唔入..人地不爽..因我太神.,(比人話個龍門好神)--開心死
跟住7點半..我就返左屋企la
|