係同善堂都話曬讀左2段..
我本身我地班係慈青之後會團結D
但係..係今日..我中於知道之前哥D係一陣的團結..
我真係唔明..點解係D敢重要GE時刻都要敢自私..
人人都會自私..我知..,但係今次係要記大過AR..
唔該可唔可以放低你一時GE自私..去乘擔下.
朋友"有福同享.有難同當"係我地班就變左
"有福同享.有難就人地一個人去咩."
我唔知佢係唔係你地GE fd..(你地可以敢對佢)
就算唔係fd..大家都讀左敢多年..點都有D感情瓜..
我真係唔係哥D人點冧..不過算LA..
有d人要敢自私都無計..(唔該反醒下)
|