今日真係好開心..
衰言落大雨..不過無阻我地去大邊爐ge心情
6點鐘我就出左門口..見敢早..去左M記食左個餐..
跟住食到6點五..去左KY到拎蛋糕..跟住直接去聚龍軒等..
等AR等..等到7點幾D人先至到齊,,跟住完黎我地無訂位..
我地拿拿林去睇下..不過好彩有位姐..跟住我..梁善衡..GIGI囉.BB so同黃sir一張檯
跟住我食左一樣人生中第一次食ge食物..就係"雞子"都ok好食GA..好特別下
跟住大家都食到好飽..跟黃SIR走先..我地係到食埋蛋糕先走..
大家係味食蛋糕之前..一直係敢影相..我都比人強逼影左幾張..]
跟住就食蛋糕LO...食到差唔多..又開始搞事..我地大家係敢張D cream 整落人地塊面到
大家敢玩得好開心..無一個人無比人整過..跟住就淋走前影返張相..跟住有剩80幾
d人話不如用曬佢..跟住一人buy左d牛奶走..直係好開心ar...
不過......
|