莪的日誌!!=3=
KiTqOxOp
暱稱: Ar【傑】
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日我生日..大曬
So Happy
有得補考呀!
開心死
煩ga
文章分類
全部 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 798
今日人氣: 33
累積人氣: 3489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


好開心.. 分類: 未分類

今日真係好開心..

衰言落大雨..不過無阻我地去大邊爐ge心情

6點鐘我就出左門口..見敢早..去左M記食左個餐..

跟住食到6點五..去左KY到拎蛋糕..跟住直接去聚龍軒等..

等AR等..等到7點幾D人先至到齊,,跟住完黎我地無訂位..

我地拿拿林去睇下..不過好彩有位姐..跟住我..梁善衡..GIGI囉.BB so同黃sir一張檯

跟住我食左一樣人生中第一次食ge食物..就係"雞子"都ok好食GA..好特別下

跟住大家都食到好飽..跟黃SIR走先..我地係到食埋蛋糕先走..

大家係味食蛋糕之前..一直係敢影相..我都比人強逼影左幾張..]

跟住就食蛋糕LO...食到差唔多..又開始搞事..我地大家係敢張D  cream 整落人地塊面到

大家敢玩得好開心..無一個人無比人整過..跟住就淋走前影返張相..跟住有剩80幾

d人話不如用曬佢..跟住一人buy左d牛奶走..直係好開心ar...

                                                                                                                                            不過......