今朝9點鍾返左學校..哥咩歌唱比賽..唔洗上堂
我同小源源因為唔係著住件外套..又比黎sir見到..所以要換返.
就係敢..我同小源源上到去禮堂..無位坐..要同d高中坐..
當時我有一種好似比人拋棄ge感覺..好可憐..好才有小源源陪我..
今次ge歌唱比賽都幾好ge(因為唔使上堂).
中午5點幾補完習之後去左打波..有我..我ar哥..梁善衡and佢表哥..李+俊.點知去到見到gigi囉同兩蚊
我地打到差唔多7點..林住走..但係見到隔離打緊习习毛球..我地走左去跟隊..
點知唔知物水打打下波..可以打到個波去左個欄上面..我地問人借波..想打返佢落黎..
點知兩個都上曬去..好才有梁善衡表哥係到..佢同梁善衡一樣..手長腳長..兩三下爬到上去汁返d波..
跟住汁完之後..我地都話梁善衡表哥好神
|