今日本身好開心嫁..
因為聽日就去金田中一齊食自助餐
但係到左中午..d人哥哥都唔得閑.
係我中午同lok文buy完禮物送比GIGI囉哥時..
LOK收到一個壞消息..就係佢聽日要食團年飯=o=
連豬紅同out平都唔去..得返10個..
都唔知點算好..