莪的日誌!!=3=
KiTqOxOp
暱稱: Ar【傑】
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日我生日..大曬
So Happy
有得補考呀!
開心死
煩ga
文章分類
全部 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 798
今日人氣: 46
累積人氣: 3502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 12 日  星期二   晴天


好悶呀今日.. 分類: 未分類

神咁早返到學校..

早讀堂,,有個新生係隔離班調過黎..

跟住我隔離哥個野要調前一個..所以我就講左一個美的謊言

話比呀sir知.話我前面哥個姐住我睇黑板..呀sir又信..無計

跟住英文堂好悶呀~搞到超想訓教,,

地理堂,miss叫雞脾話比個新生知測驗要邊..

haha~原本雞脾講普通話係咁好笑ga..講個"填空"笑足我成5分鐘

中文堂又係到笑..因為miss又叫佢講比佢知要測咩..

跟住miss好串lor..用普通話講左句..如果我講得太快.你聽不懂的話,可以舉手.如果起不及舉手的話.

可以叫前面哥個番釋比你聽

成班話miss串

中午食完飯又打左陣波..晏就體育堂

爽yy..放學又打左陣波..就上左課室打牌

5點先返屋企