神咁早返到學校..
早讀堂,,有個新生係隔離班調過黎..
跟住我隔離哥個野要調前一個..所以我就講左一個美的謊言
話比呀sir知.話我前面哥個姐住我睇黑板..呀sir又信..無計
跟住英文堂好悶呀~搞到超想訓教,,
地理堂,miss叫雞脾話比個新生知測驗要邊..
haha~原本雞脾講普通話係咁好笑ga..講個"填空"笑足我成5分鐘
中文堂又係到笑..因為miss又叫佢講比佢知要測咩..
跟住miss好串lor..用普通話講左句..如果我講得太快.你聽不懂的話,可以舉手.如果起不及舉手的話.
可以叫前面哥個番釋比你聽
成班話miss串
中午食完飯又打左陣波..晏就體育堂
爽yy..放學又打左陣波..就上左課室打牌
5點先返屋企
|