今日考完試..成個人都鬆曬=3="
溫左咁多日,,應該有3科唔合格la,,
考完試晏就去左打波,,去到塔石..個個場都比人約左,不爽
去新橋打..打左陣,去青洲,,一開始去到,,踢左陣波,,,
跟住就打波lu,,又整親隻手指.同埋'咬柴",不過都win左,,
跟住就返左屋企.
講返琴日先,,
係到盡最大ge努力,
哥日晏就去皇朝m記溫書
5點幾走,點知搭錯車,去到出入境大樓
跟住諗住等32號,等左半個鐘,
搞到我7點先返到屋企,
考完試!!開心死 "