愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


浩文打包健仔*" 分類: 未分類

今日返學,上堂都冇嘜野....上歷史堂"同全狗狗,黃巧零玩塗改液"成手都係>"<,,上英文堂又同全狗狗玩"波"果個我都唔知叫唔叫波好...="=

放學*    叫左亞敏"落黎接我地...點知...因為有d問題出現左...//...連浩文都黎埋..[-因為要打果班仆街包健仔*...我見到勁燃心涼...哈...//最衰果個仆街細細粒笠水....|"浩文打尻佢地果陣唔燃見左人....頂"...>~<,,,過左一陣"唔知做咩搞搞下搞到呀君同佢*果單...唉//煩死>.<

搞左勁耐...之後都係冇野...跟住就同亞敏佢地成班人去上水"返到上水就行..行行下又落雨":我DEE"><,,搞到我濕燃晒...之後6點幾...老婆同肥珊走左"   我,呀欣,呀君,亞敏,家雯"(姓何的",WINNIE<<唔知有冇串錯...留左一陣..."傾左一陣..."d動作爆搞笑..笑到我同呀欣肚痛...//去拎單車嚕..."一路同呀欣傾計...一路過心誠對面拎...之後又行返過天平...途中都傾到唔小野"""[-聽完呀欣講亞SUN d野*嘩"我真係爆佩服佢!!*

"P.S[- 老婆"你想我呢個大細路嗲你咩?!".....唔...考慮下先啦.."哈..你呀"成日搞到我扁晒嘴...仲叫我嗲你?">.<



2006 年 3 月 21 日  星期二   陰天


風平浪靜的... 分類: 未分類

今日仲以為有野玩添...點知個包健仔驚我地打佢條女"叫條女唔好返喎...唉*正一垃圾狗...

今日d堂好悶呀>"<,,中文堂...上堂果陣我唔知諗咩...諗到有小小唔開心...跟住老婆仔突登係本中文書後面用塗改液寫[-我永遠亦愛你"呢幾個字...其實我果陣睇到好SWEET嫁...但係我都扮無咩野...之後上完中文堂...我叫官仔拎老婆仔本中文書黎睇....我見到佢本中文書入面寫住"[-仍然懷念他"-]....果陣開始都好唔開心...仲亂咁諗野...我發現我傻左!!!跟住最尾果兩堂生教悶悶地同黃巧零,官仔AND全狗狗諗"勁歌金曲既歌詞../\/\"好白癡添..""""|||直至放學...我先理返老婆...因為我同佢地估歌詞估到咩事都冇嚕...嘻/\/\"

放學了*    一放學就去左後樓梯煲左陣煙...之後就一路行去嘉福.....行去嘉福果陣撞到全狗狗踩單車返屋企...我地捉左狗狗陪我地行去城堡...嘻""跟住我地尻尻下呀君突然話有鬼...…仲不停咁望住間空屋係度嗌=.="我地成班爆無奈...跟住開頭我都唔多信...點知望多兩眼..."我屌!!!*原來係個窗既問題..好低b"本身個個都睇唔到"點知過多一陣....連鈺兒,紫欣,菌菌都見到...唯獨是我老婆AND肥珊珊見唔到....跟住尻到6點幾就同呀君,紫欣AND肥珊珊行返屋企嚕....."[-臨走我整左d野比老婆.....如果聽日比嘉欣姐見到,,佢一定會串尻我>"<,,慘了..."



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


又噪....="= 分類: 未分類

唉*今日上堂都冇嘜野...係上家政果陣有人喉嚨痛都走去偷食家政堂整果d野食...

之後放學...佢*一路跟住我地一路係度串..本身我都廢鬼事理尻佢...""點知行行下呀君開聲同佢噪...//佢*仲走去吹雞...我地咪吹浩文囉...//[-點知浩文部電話整爛左=.="...之後行行下行左去粉中下面煲煙+吹雞..._講講下佢*叫我地去搵佢地噪...//  因為紫欣唔得閒..所以冇理到佢*...跟住我地返上水嚕..-[即時安全晒.../\/\" 我地行去天祥果陣我同個包健仔講電話..我好燃惡咁同佢講野,,,,我好記得我自已講左一句"[-而家你條女當街指住我條女話尻佢,,仲要阻燃住我條路...唔係咁搞笑呀?!"-]個包健仔仲話"[-你洗唔洗我連工都唔返落黎招呼你呀?!""-]佢一講到呢句...紫欣就走嚕...冇得屌添>"<,, 之之之後我地去左天祥樓下等"菌菌"...點知咁岩撞到浩文係度玩...同佢講返呢件事"跟住浩文就叫我打比個"包健仔"...浩文佢地屌左佢一餐..哈"心都涼/\/\....

尻左一陣之後我地就陪菌菌and老婆去買鞋...跟住就送老婆返屋企嚕...[-送佢返屋企途中....嘻嘻嘻嘻嘻...去到佢屋企樓下..係個公園度玩左一陣..."之後我都飛車返左屋企嚕...//



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


悶* 分類: 未分類

今日12點幾先起身...一起身就見到老婆add我.."跟住同老婆傾左一陣,,佢就出左去"應酬"..可憐的老婆.../\/\"我就入左我呀哥間房睇龍珠"...睇睇下"我老豆買左野食返黎...跟住我老豆又無啦啦捉我黎鬧...又叫我拎野食上樓上天台比呀嬤食/..本身我都廢燃事理佢...之後我留左係呀哥間房度...我老豆又追入黎鬧"呀哥又話:[-快d拎上去啦...陣間我地鎖左門佢爆我地門呀""你拎完上去我先再開龍珠睇啦..."-]跟住我好大聲咁講左一句""妖!我比面呀哥""....之後我一路都冇理過我老豆...一路都留係呀哥間房度同我呀哥睇龍珠""....睇到唔知幾點...我訓著左...一路訓一路訓...訓到大概7點幾"食飯...比呀哥叫醒左...我一出廳就見到老婆仔add過我...原來佢6點幾就返左屋企嚕...食完飯"我又入返呀哥房睇龍珠"...老婆add我我又跑出廳...老婆未應我我又入返呀哥房....""""唉*之後12點幾...老婆訓教教嚕.."老婆叫我訓...我咪訓囉..點知我呀哥開套龍珠開到勁大聲...搞到我又入左去睇多左兩集...""睇到而家2點幾../\/\"而家我都訓嚕...

p.s"肥珊珊...你咬到我隻手有牙印啵""點計呀?!"我老婆話聽日錫返我...我先唔同你計...哼*



2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


BbQ" 分類: 未分類

今日點幾出左去嘉福搵老婆...跟住尻左好耐"之後尻尻下上左老婆仔屋企。。。仲比呀君同肥珊珊虐待...比我老婆虐待就話心甘命抵口者"...唉*可憐的我

跟住就同佢地去左我屋企樓下BbQ....""哈哈哈哈,,老婆比醉左既我姦左!!!/\/\"老婆,,愛爆你呀,,,...[-我醉左果陣訓左落....""莫非真係酒後亂事?!不過亂唔亂都冇所謂呢...哈*



Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言