今日返學,上堂都冇嘜野....上歷史堂"同全狗狗,黃巧零玩塗改液"成手都係>"<,,上英文堂又同全狗狗玩"波"果個我都唔知叫唔叫波好...="=
放學* 叫左亞敏"落黎接我地...點知...因為有d問題出現左...//...連浩文都黎埋..[-因為要打果班仆街包健仔*...我見到勁燃心涼...哈...//最衰果個仆街細細粒笠水....|"浩文打尻佢地果陣唔燃見左人....頂"...>~<,,,過左一陣"唔知做咩搞搞下搞到呀君同佢*果單...唉//煩死>.<
搞左勁耐...之後都係冇野...跟住就同亞敏佢地成班人去上水"返到上水就行..行行下又落雨":我DEE"><,,搞到我濕燃晒...之後6點幾...老婆同肥珊走左" 我,呀欣,呀君,亞敏,家雯"(姓何的",WINNIE<<唔知有冇串錯...留左一陣..."傾左一陣..."d動作爆搞笑..笑到我同呀欣肚痛...//去拎單車嚕..."一路同呀欣傾計...一路過心誠對面拎...之後又行返過天平...途中都傾到唔小野"""[-聽完呀欣講亞SUN d野*嘩"我真係爆佩服佢!!*
"P.S[- 老婆"你想我呢個大細路嗲你咩?!".....唔...考慮下先啦.."哈..你呀"成日搞到我扁晒嘴...仲叫我嗲你?">.<
|