愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 4 月 6 日  星期四   雨天


又再噪?" 分類: 未分類

唉``今日家政整"蒜蓉包"=o="貓貓冇返...搞到老婆踢晒腳...哈,,因為我又冇做過野../\/\"一上到去d包就已經冇晒了...跟住我第一第二個小息都好似同龜仔佢地過..."因為呀欣同紫欣都唔係度.,,老婆又同呀君唔知去左邊鬼度...=.='之後lunch同龜仔上左華天先...已經見到呀欣同紫欣係度坐緊..."我同龜仔坐左一陣就落去搵呀哥,,呀哥今日返2:30",,跟住尻尻下就返去上堂了,,//上完堂又同果個垃圾狗條女噪...真麻煩,,"不過今次竟然係呀欣同佢"噪...我估都估唔到//...=="

而家``    頭先老婆add我...話呀君又離家出走=.="唉``服左佢!搞咁耐...都係上我老婆屋企訓!



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


清明`` 分類: 未分類

今日唔知幾點出左去天堂搵龜仔同呀君...之後龜仔過華姐搵呀哥",,我同呀君過新星搵呀敏佢地....跟住見悶悶地就過左去華姐搵呀哥"第一次見呀嫂"",,仲見到輝輝同凱怡"...坐左一陣,,呀哥佢地都走左了...紫欣同嘉欣都黎左....龜仔陪我地坐左一陣都返左屋企嚕....我地就行左一陣商場...跟住呀君同紫欣就同呀敏佢地走了,,我就陪呀欣搵呀辛"...之後仲去埋佢屋企等食飯.../\/\"嘩"我訓係張床度...發呆發左勁耐都訓唔著...呀欣又掛住係我隔離掛住同呀辛傾電話....跟住臨食飯之前我同呀欣玩左幾局啤,,同穎哥玩左幾局象棋....大比數咁輸..=.="唉,,之後打邊爐...打完就睇"狗",,,睇完又同穎哥玩象棋....我地一路玩,呀欣一路洗碗....呀欣洗完碗我地就玩層層"碟"<<唔記得左點寫""....玩到高潮...點知就以經10:20..呀辛就快放工了....之後呀欣同我就即刻飛到去大快活!....//岩岩好時間...哈"去到之後我都返屋企嚕....



2006 年 4 月 4 日  星期二   陰天


唉`` 分類: 未分類

今日唔記得左做過d咩,,淨係記得放左學好似同老婆and肥珊上左去老婆屋企睇電視=.="...我差dd就見到老婆間房張小學相嫁喇>"<,,唉``真失敗...之後6點幾7點左右就返屋企嚕....肥珊就好似係老婆屋企食飯....我就返屋企訓教教,,,,之後d野都唔記得嚕../\/\"



2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 4 月 1 日  星期六   雨天


差d比差佬告拒捕"... 分類: 未分類

今日全日都冇出過街,,悶到仆街...""夜晚11點幾比樺樺"叫左出去同"[-文仔,文仔家姐,亞神,呀發,肥仔富...出去食宵夜..."1點幾食完..之後去左聯和墟個公園度坐.....呀神佢地入左草地度坐...我,文仔同樺樺就係出面坐...坐左一陣..打左比呀欣傾電話...傾到大概2點左右...跟住收線了。。無啦啦肥仔富行過黎話呀神佢地鬧緊文仔家姐...,,文仔幫佢家姐..點知鬧鬧下差d打起交..=.="[-係因為文仔家姐唔想文仔多事...所以搞搞下搞到咁..""文仔越鬧越大聲...跟住呀神佢地都費鬼事理佢,,呀神佢地行左出去,,我同肥仔富and樺樺就聽文仔講心事...,,但係我地都唔知文仔講咩=.=",,跟住呀神佢地無啦啦走左....過左一陣"有差佬...>"<,,文仔仲好勇咁話...[-你地走啦,,我頂住...之後見到其中一個差佬同文仔講緊野,,另外果個就行外圍過黎,,跟住我地禽"出去...我同肥富死跑...=.="我地跑過左半條公路...跟住個差佬跟住我地跑...呀發見到..大聲嗌"[-富仔.."-]我地淨係聽到呢句...跟住就過去自首了...差佬淨係死問富仔做咩跑..."不過我唔記得左肥仔富點答嚕....跟住都係冇事....//聽返呀發同文仔家姐講...原來呀發係叫[-富仔,,咪跑呀"-]可能因為我地掛住諗跑唔跑好...所以聽唔到呀發講咩啦....文仔家姐仲話..如果我地跑多半條公路...個差佬拎槍射你都有份...."[-因為之前有個fd試過比個差佬拎燃住枝槍追幾條街...//跟住傾傾下就傾到深夜5點幾嚕.....我都因為悶得濟..加上我老豆返左屋企...所以我都返黎訓嚕..,,眼訓了"早抖

p.s"我唔會令你失望的.../\/\信我!



Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言