今朝7:49紫欣同龜仔打黎....[- 紫欣一開口就話"Goodmorning...//把聲勁似男人!嚇死我>"<,, 跟住我就等等等等等...等到我老豆老母出門口...7:57"...佢地走了,,連呀哥都跟老豆車走了..."/\/\" 我就開始沖涼出去...跟住大概...8:30..出到去天平"既麥記搵龜仔..."果陣...一去到就有[- 霖霖"紫欣"亞熹"龜仔"聰少....聰少好快就走了...之後亞熹幾日冇訓...過度眼訓..所以都走左...淨返我地4個..///就去左新星打機...一路打一路打..本身我都可以好準時咁10點幾就去到魯婆仔屋企..."點知因為龜仔...搞到我都去埋霖霖屋企..."嘩,,一去到...笑都笑傻我同龜仔"".....勁搞笑...// 霖霖隻"紫欣"真可愛!...哈哈哈
跟住坐到11點05...坐的士返粉嶺法院..."紫欣去見"老感...//我同龜仔就講都唔講咁就去左嘉福搵老婆..."_ 龜仔上去玩左一陣就走左嚕...之後....哈哈哈哈...有人比我壓左係張床度郁都郁唔到/\/\"...之後過多一陣...// 我突登頂住度門唔比老婆出... 點知殺出個肥珊珊"禁鐘....>"< 仆你個街呀"阻住晒>"<,, 肥珊上左黎冇10分鐘就落返去..." 去借碟睇同買野食... 跟住借完隻"變鬼"返上樓果陣...呀君就黎左...岩岩好時間!...之後就落窗簾..."日光日白睇鬼戲.... 跟住睇睇下... 肥珊無啦啦大聲嗌... 搞到我老婆都驚埋... [- 肥珊"我諗唔係你嗌..我老婆都唔會驚到捉到我實一實.../\/\"
之後睇完無野做....肥珊走先.. 我就等佢地換杉... 等到我係菌菌張床訓左一陣... 係廳張梳化度又訓左一陣... 等左...連我都唔知幾耐添...... /\/\"之後就搭的士去左聯和墟搵返肥珊珊... 跟住搵埋"恆,, 我,老婆AnD肥珊就上左平台尻...菌菌就同恆"唔知去了邊度...搞野..../\/\" 跟住...嘩"我本身已經傷風...L3平台勁凍....>"<,,好在有老婆仔攬我姐.../\/\" 尻尻下尻到8點幾就送老婆去搭的士返屋企... 我都返屋企嚕... 魯婆,,我愛你>333<"
|