愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 4 月 13 日  星期四   雨天


13/4 分類: 未分類

今朝7:49紫欣同龜仔打黎....[-  紫欣一開口就話"Goodmorning...//把聲勁似男人!嚇死我>"<,,   跟住我就等等等等等...等到我老豆老母出門口...7:57"...佢地走了,,連呀哥都跟老豆車走了..."/\/\"   我就開始沖涼出去...跟住大概...8:30..出到去天平"既麥記搵龜仔..."果陣...一去到就有[- 霖霖"紫欣"亞熹"龜仔"聰少....聰少好快就走了...之後亞熹幾日冇訓...過度眼訓..所以都走左...淨返我地4個..///就去左新星打機...一路打一路打..本身我都可以好準時咁10點幾就去到魯婆仔屋企..."點知因為龜仔...搞到我都去埋霖霖屋企..."嘩,,一去到...笑都笑傻我同龜仔"".....勁搞笑...//   霖霖隻"紫欣"真可愛!...哈哈哈

跟住坐到11點05...坐的士返粉嶺法院..."紫欣去見"老感...//我同龜仔就講都唔講咁就去左嘉福搵老婆..."_     龜仔上去玩左一陣就走左嚕...之後....哈哈哈哈...有人比我壓左係張床度郁都郁唔到/\/\"...之後過多一陣...//     我突登頂住度門唔比老婆出...   點知殺出個肥珊珊"禁鐘....>"<    仆你個街呀"阻住晒>"<,,    肥珊上左黎冇10分鐘就落返去..."  去借碟睇同買野食...  跟住借完隻"變鬼"返上樓果陣...呀君就黎左...岩岩好時間!...之後就落窗簾..."日光日白睇鬼戲....   跟住睇睇下...   肥珊無啦啦大聲嗌...  搞到我老婆都驚埋...  [-  肥珊"我諗唔係你嗌..我老婆都唔會驚到捉到我實一實.../\/\"

之後睇完無野做....肥珊走先..     我就等佢地換杉...   等到我係菌菌張床訓左一陣...   係廳張梳化度又訓左一陣...   等左...連我都唔知幾耐添......   /\/\"之後就搭的士去左聯和墟搵返肥珊珊...   跟住搵埋"恆,,  我,老婆AnD肥珊就上左平台尻...菌菌就同恆"唔知去了邊度...搞野..../\/\"      跟住...嘩"我本身已經傷風...L3平台勁凍....>"<,,好在有老婆仔攬我姐.../\/\"   尻尻下尻到8點幾就送老婆去搭的士返屋企...  我都返屋企嚕...   魯婆,,我愛你>333<"



2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


魯婆仔會打比我的...哈/\/\ 驚訝 分類: 未分類

今日....   無啦啦比我呀爺整醒左...之後紫欣同亞熹打黎傾電話...//傾到唔知幾點.../\/\"魯婆仔打比我....嘻,,   之後3點幾出左去華姐"撞到呀敏...比佢搶左部單車>"<,,  之後搵左肥珊同魯婆仔...跟住上左細麥",,等嘉欣同魯婆個fd黎...點知比我撞到聰聰岩岩由大陸返黎.../\/\   拎左佢兩飛"   哈哈哈哈..之後再陪呀欣買帽!,,買完佢都去"補課"嚕....":   再之後就陪老婆搭的士返嘉福...//跟住陪魯婆上佢屋企....//  上左一陣就落返去搵肥珊佢地兩丁友...再過去公園坐左一陣..肥珊珊就走左嚕...   跟住魯婆都返屋企了...我同魯婆個fd返上水搵龜仔佢地..   係天祥尻左好耐..   跟住落百佳陪龜仔白癡...//唔講點白癡啦.../\/\   跟住魯婆仔個fd走左嚕...//

跟住又同龜仔佢地去新合隆等呀哥同亞熹食飯...之後去左東寶",,,搵呀樂!,,   之後又去左亞熹屋企睇電視..  睇睇下樺樺打黎...話同pinky   去打機...//問我去唔去...   我同龜仔都話睇埋電視先去...     之後睇完了...龜仔出門口就即刻跑樓梯...  我屌!唔夠佢快>"<,,   之後去到..撞到之前都係讀粉官既呀be"...="=,,嘩!新星勁燃多人..  最終..   都係因為我老豆不停咁追call..   所以都係返屋企了..    同龜仔約定左聽日8點幾出去打頭d...打完之後我就去我魯婆屋企睇住佢隻狗...=.="

而家我沖涼了,,    聽日玩完返黎再打過!



2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


2點幾先返屋企..="= 分類: 未分類

今日又比紫欣個電話整醒左....."跟住2點幾出左去搵亞熹...搵埋呀茹,,尻到4點幾...等紫欣出黎...[-亞熹去買雪糕食...食到成身都係...=o="跟住入左兩次大麥洗杉.../\/\"    5點幾...紫欣終於出黎...跟住我地就去新星"...等賴屎and龜仔出黎..//跟住又去左天祥度坐....賴屎返左屋企了..//跟住唔知坐到幾點...去左龍豐擴耳"...之後就去左食飯...我竟然請龜仔食飯=o="[-我實在太好人喇..哈"..跟住就去左之前個"老地方"扮打交...玩昆蟲......//勁搞笑...咁搞搞下就搞到8點幾9點...跟住紫欣搭的士走左..//我地就陪亞熹上賴屎屋企拎返個銀包....之後就去左東"寶"..有人玩緊頭D"...之後再過新星...同龜仔玩左幾舖頭D...之後又去左"88"...收了...之之之後又去323...之之之之後又去返新星"...又收了....跟住我地就去天祥吹水.....happy死...哈"...跟住傾傾下2點幾我就返屋企嚕...

[-老婆"今日冇嘜搵你..sorry呀>3<"



2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


出屯門,,去聯和墟"返歸... 分類: 未分類

今日朝頭早10點幾...電話響起來了..//紫欣打黎...叫我出上水火車站....=.=,,11點幾12點出到去...原來係出去搵浩文"...之後等埋呀君出黎..."之後我地就搭小巴去屯門..,,去到了..""就唔知做咩行左去一個商場...之後又行返出黎...再去機舖打機...本身我唔打的..點知浩文打打下拳皇叫我打住先...我咪打陣囉...點知呀君走左去我隔離部機度打....[-點知浩文諗住搶呀君果個黎打先知...原來呀君唔係打緊....只係自已玩..=.="我本身仲以為呀君有入錢同我對打緊...點知原來.....唉``真係笑死我!

之後...""見無聊...紫欣叫我玩頭文"...之後我又玩左一陣....跟住唔知2點幾3點左右浩文就送我地搭小巴返上水嚕....之後老婆打黎..問我係邊....果陣我已經係天祥尻坐緊...[-正是想返屋企之際...//原來老婆想叫我過聯和墟搵佢!...小有..點知....原來一去到係比菌菌報仇...>"<,,頂我屎忽.....真係豈有此理呀!.....之後又尻....尻尻下就尻到8點幾.....撞到樺樺返屋企....哈"比我捉了....//跟住又去返綠悠拎單車!...送埋老婆AND菌菌去榮福搭的士之後我都同樺樺返屋企嚕../\/\



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


開始放假嚕.../\/\ 愉快 分類: 未分類

今日返學...都係咁恨"悶的,,,,,

放學``去左陪老婆返佢屋企換杉杉....等佢換杉途中..."肥珊因為要煙...不停對住我發姣...[-講笑!!]無奈的,,...跟住老婆落黎嚕....跟住搭巴士去聯和墟尻...尻尻下撞返""肥峰AND威""...好耐冇見佢地...威仔"佢都係咁白癡...但係講野勁燃搞笑..//大概唔知尻到幾點一路同菌菌玩一路行去小巴站送佢地走......之後我都搭的士走了...""咁就一日!

 

P.S"今日陪肥珊珊見佢條仔....肥....呀!唔係!小..雞"".....老婆仔今日好難得咁叫左我一聲老公"",,開心死!



Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言