2005 年 9 月 2 日 星期五
無無聊聊''//
今日放果學之後同周周去左假龍屋企 4點幾叫左司徒去新方坐 坐到6點幾就走人''' 緊住我''寶儀''Roy'' 去左食KFC 食完之後我地行左ー陣街街 ''.. 緊住就返屋企~!!
今日放果學之後同周周去左假龍屋企
4點幾叫左司徒去新方坐
坐到6點幾就走人'''
緊住我''寶儀''Roy'' 去左食KFC
食完之後我地行左ー陣街街 ''..
緊住就返屋企~!!
2005-09-03 12:02 AM