今日家長日 真係極不安
各科成績名次如下:
中文: 80/198<--嚇親!!
ENG: 9/198
Maths: 52/198
LS : 96/198<--嚇親!!
化學: 20/35
Bio: 33/57
GEOG: 15/49
體育: 24/198
Living Arts: 16/198
平均分60都冇,真係勁失望!!!
自己真係勁失敗啊/_\
敏敏 問我係咪讀書個方法唔岩 我都唔知點答orz
佢話我算是中上 ((但佢個"算是"好重音,即其實佢想講我係中-_-
講番d開心野先:
我覺得宜家Bio堂開心左好多 Miss Lam幽默左
Miss Lam叫我" K K " ^^ ((Kit 叫 "Chan Chan"
好中意呢個稱呼! 好親切
可惜我諗住drop Bio/_\
睇黎我要珍惜餘下Bio堂的日子了...
|