|
今日Bio堂好有趣XD
我同陳洛民調位
我坐住響走廊個邊 之後Miss Lam同我勁近
我望住佢 之後佢又係咁望住我講野 ((自戀中(?)xd
落堂前10分鐘佢見到我有把小雞扇
就走過黎 同我撥扇 哈哈 嚇死我了xd
之後......
佢望住我本手冊
上面有張memo紙
佢竟然全部讀出黎 仲要勁大聲讀
佢讀緊個陣我全程響度笑
我好尷尬咁同佢講是從一本書中抄出黎
佢就叫我星期三Bio堂帶番黎 佢話:”好野當然要分享比大家咖啦∼”
笑死我了!!!!!!!!!!!!
宜家我開始喜歡Miss Lam了 xd <----個表情符號好正 哈哈
Lunch個陣上左課室比Miss Ho發現
佢超惡咁同我地講:即刻落番去!!!!!!!!!!!!!
我勁驚,走個陣已經唔敢望住佢。
佢宜家見到我地都好似唔識我地咁,但她之前不是這樣子的!
其實我覺得佢今年突然惡左勁多,我已經唔中意佢啦!!!
最後的小息去了4E課室宣傳War Game
佢地成班友仔諗埋某些野,笑死我了!
4E的人總是特別玩得的!
我特別喜歡好玩得的人^^
各位4F同志:
你們不要那麼靜吧!我快要悶死了!
要放得開才好玩,才開心的!^^
之後玩玩下見到課室關了門!
我睇睇錶原來2:44pm
之後連張宣傳單張都唔拎就衝~番課室XD
|