話說我這兩天都出外了 但是沒有空打了
所以我宜家一次過打吧!
星期5我約左堯+lily 去游水.
成個場勁少人 個救生員主要望住我地三丁友游+玩+傾計
個池面勁多黃色的花= = 係咁從d樹飄
堯教我點游蛙式
佢我點游都係沉= =
浮不起的青蛙(?) xd
游完之後我同Lily去左路德圍食野
星期六我同Kit,Lily,慈慈去海濱溜冰
我成功了!
多虧慈慈教導有方^^ xd
相:

不過我跌左兩次= =
個膝蓋跌到流血+踵左:(

夜晚我同Kit兩個人去了游水
Kit好似泡溫泉咁好enjoy
我就係咁試蛙式
但係又是浮不起的青蛙(?) xd
有班人講晒粗口 我真係有d不滿\_/
話說敏敏話我驚左佢=O="
其實我之前係不太喜歡他 所以冇同佢講野
點知佢以為我係驚左佢 我O晒=O="
真是主觀的傢伙= =
看來我要多和他說話= =
宜家我覺得佢已經冇乜野了.
話說我看了《穿Prada的惡魔》(movie).

我覺得這套電影都係講 如何堅持自己,不「出賣」原則
之後search番原來現實中真係有d咁變態的上司 真慘...
呢套電影真係好睇 大家可以睇下:)
話說我岩岩出外 搭升降機的時候 看到了......
XD
最後我要公佈上一篇的幸運兒:
Cynthia, Kit ,Michelle
禮物即將送上:)
|