見大家都打_ _分享,咁我都打篇連續劇分享啦
話說我已經在短時間內煲晒3套Vampire diaries.
這類講吸血鬼的愛情劇我很喜歡的!
2年前明珠台播過 不過譯做"吸血新世紀"

一開頭有D悶,但愈睇愈精彩刺激!!!!
佢每個情節都撲朔迷離的.
當果班主角好危險 差D比人殺死果刻 你係會緊張到喘氣!!
佢入面包含 人 吸血鬼 狼人 女巫
佢係講人性 利用 心計 生死 友情 愛情 兄弟姊妹情
太正了!
所以我打算考完試之後 重新煲多次!!!
可惜Season4要今年10月先有.
話說我覺得呢個女主角靚過Twilight個個. ((不喜勿插:P
((不是同一個人
^左:Vampire Diaries 右:Twilight
<---Vampire Diaries
<--Twilight
<---Vampire Diaries
我覺得呢張好Q XD

唉又是冇重點的一篇.
|