好啦! 經過章魚講一講我決定link番Qooza去fb.
太高興了~
我pass左仁濟醫院的面試了~~
我暑假可以去仁濟做義工~~啦啦啦~~~
話說呢排McDonalds又出杯
我之前屋企囤積左勁多LOL
我宜家好努力咁意圖用晒d杯xd
話說我發夢見到少女時代的Tiffany!!!
我同佢做friend了>_<
大家別誤會我是Les的!!!
話說我不喜歡別人討厭我
大家對我有甚麼想說不妨直言:)