我唔洗再去個AB!!!冇人可以左我的路.......今朝都係冇食早餐就飛左去天水圍,跟住就番到家中,平安地逃脫AB,唔理有幾多人上我屋,都係冇人冇人....哈哈 打我NO. 冇人天。番到屋舍,好鬼開心甘食出丁......唉,艱苦的日子幾時先完。每日得個2蚊+私人珍藏LAUGHING銀 係隻手!不過為了間屋,死都要存十幾銀去升高間屋打造成安樂(息)地...
我記得經常有個白癡,自己係導師黎,但係自己就做錯野,就同D學生講這是錯誤既完全方法~..........當堂全場O曬
今日係考試的最後一日,考完試又係漫無目的走番屋企,腦海中怎忽然想買郵票,足花左$50買5張白鶺鴒~so glad到左屋企張白鶺鴒擺去郵票合。其餘今日都算happy ge但係一唸到分中文卷就.....點解我唔識做個題!?這是什麼說明方法?點解我咩都唔記得曬....點解點解決!!!!!!!!
本人第一次寫qooza blog請多多指教~我最近去左戲院裹看禮儀師的奏鳴曲令我回憶起4年前的事.......私事就唔細說啦[=6講番套野他我最記得就係「死亡不是一個終結,死亡只是一扇門,穿越了這扇門便會去到另一個境界。」看完呢套戲我真係深深體會到親情的可貴...面對摯親的離去,就算是多硬淨的鐵漢.........又或是多潑辣的婦人都會不禁悲從中來。在《禮儀師之鳴奏曲》裡,令我最欣賞的是它提及對死亡的那種豁達看法,跟「先行者」說一句「小心上路、後會有期」,相信總有天會再相聚;講一句「謝謝你」,感謝對方為你帶來過的快樂回憶。這總比燒車、燒樓、燒i-pod、摺金銀冥錢摺到手軟來得莊重和有尊嚴。 看完套戲已經6點幾,番到自己間屋又要花3hours溫書準備明天的UT2聽日再寫la
擱筆 L