真係好失望.....
最近唔知點解會覺得好似係度嘻日子,真係有點覺得好似白過,過同唔過都冇咩分別
令人覺得好冇意思,唔知道有冇同道中人呢??
最近呀SIR成日都催我個壁報,但係真係諗唔出,
這時有人講左一句:<你做得未必會讚你,但係做得差一定罵你>
講真,邊個唔想人地讚你,所以我都係度諗緊點搞好
希望你地可以比D好圖我,唔該曬(唔係黎呃圖)