KinG.YiU無聊之作
歡迎黎到我的空間,可以隨便看看,但要留CM-.-!!
KinGyiu
暱稱: KinG
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
各位,功課怎搞阿
放榜留言區~
(轉自天溢)喪屍無雙~第...
(轉自天溢)喪屍無雙~第...
(轉自天溢)喪屍無雙~第...
文章分類
全部 (67)
喪屍無雙 (4)
無聊之作 (2)
未分類 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 147
今日人氣: 13
累積人氣: 2179
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


時間像水流走 疲倦 分類: 未分類

真係好失望.....

最近唔知點解會覺得好似係度日子,真係有點覺得好似白過,過同唔過都冇咩分別

令人覺得好冇意思,唔知道有冇同道中人呢??

最近呀SIR成日都催我個壁報,但係真係諗唔出,

這時有人講左一句:<你做得未必會讚你,但係做得差一定罵你>

講真,邊個唔想人地讚你,所以我都係度諗緊點搞好

希望你地可以比D好圖我,唔該曬(唔係黎呃圖)






訪客留言 (返回 KinGyiu 的日誌)


chilam5 於 2009-09-28 09:55 PM 發表:
- -....
CM>...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次寫多點字吧...失望ING
Posted at 2009-09-28 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



T512 於 2009-09-28 09:07 PM 發表:
cmcm...我就係唔中2卑人讚果個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈,唔該留言比我,比人讚,個個都想的
Posted at 2009-09-28 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kencheung2c 於 2009-09-28 08:38 PM 發表:
加油,做到好我一定唔會讚你,因為想你有更多進步的空間,都為你好呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,但係讚都係動力的一種
Posted at 2009-09-28 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SNOWBLE 於 2009-09-28 08:30 PM 發表:
CM........CM,加油啊!!你一定完成壁報的!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 差在時間問題
Posted at 2009-09-28 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]