|

| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 |
 |
冇野講... |
 金日∼都冇乜野既...
老豆休息∼就去左買馬..
之後就同呀媽去市中心行街街∼我睇中左件3要$270∼但係呀媽都肯買比我喎∼跟住佢就買左個袋∼$170....
之後就同呀媽去新墟買野....
跟住我老豆就黎啦喎∼佢話now寬頻整好啦喎∼
番到屋企啦...就睇啦喎∼都冇野好睇......
就係咁啦.....
|
刊登時間︰2005-12-11 09:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
緣遇妳【平】凡的人 於 2005-12-13 12:02 AM 發表:
|
網主回覆
halo∼
唔....
閉閉 Posted at 2005-12-13 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阿朗 於 2005-12-12 02:47 PM 發表:
|
網主回覆
halo∼
哦哦
88
Posted at 2005-12-13 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
!~浚~! 於 2005-12-11 11:07 PM 發表:
|
網主回覆
............................................................
Posted at 2005-12-15 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
↖▼殘〥林〥酷▼↗ 於 2005-12-11 10:44 PM 發表:
hihi=0=
黎左lu∼∼個日記幾靚喎∼
好似落左好多心基咁啵=0=
um...係咪先啦∼要zzzz
仲有∼去我個板板呀>.<
|
網主回覆
halo∼
係咩??多謝∼
係呀...
哦... Posted at 2005-12-15 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|