2006 年 3 月 19 日  星期日 晴天
溜冰耶....

金日~我搞左好耐先出到旺角玩...

  好無奈哇...李雪佢個衰人丫....又話去.又話唔去....搞到成1粒鐘先出到去.....

     去到市中心之後~就係到等嘉錡姐啦....咁我等呀等.等呀等.無聊得濟.就去左百老匯睇野啦....咁岩得咁橋...比我見到部粉紅色既MP3哇...搞到我幾鬼咁開心喎.....之後又出番去等嘉錡姐...等完就去塔車車去西9龍啦...去到之後.就食野啦......

刊登時間︰2006-03-19 10:51 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 KissCoco 的日誌)


詩Bb 於 2006-04-10 07:07 PM 發表:
開左個新留言板牙~
支持下啦~
http://k4.kikia.net/book.php?A=pauline817
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦
Posted at 2006-04-21 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANKEN 於 2006-04-05 09:15 PM 發表:
hi..我黎左啦..個板幾靚啵..bibi~*'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo∼
 哦
係咩??多謝...
Posted at 2006-04-21 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aayanyi 於 2006-04-01 01:33 PM 發表:
http://k1.kikia.net/book.php?A=qqyanyi

決定轉板喇,,要支持丫**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦
Posted at 2006-04-21 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nathan1990 於 2006-03-30 10:02 PM 發表:
咁你有冇買到呀部mp3@@?
同埋知唔知我係邊個呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀...我要買電話呀.....
 緊係知啦...林新寶...
Posted at 2006-04-21 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel2002 於 2006-03-30 06:45 PM 發表:
喂,,唔好介意我不請自來bo-.-''
想你幫幫我留留言姐^^*thzz!!
http://blog.qooza.hk/angel2002
((唔去者...斬''!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo∼
哦哦
Posted at 2006-04-21 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KissCoco
暱稱: °×*﹏呀蚊,*=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街呀...
電髮髮呀...
溜冰耶....
唱k哇...
睇戲戲呀...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 67
今日人氣: 6
累積人氣: 1899
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed