|

| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 |
 |
去市中心... |
 金日訓左學就去市中心喎∼就同卓敏姐.丹丹.許安琪一齊啦...
咁我地就去sasa到睇啦∼就買左D野∼買完之後∼就去精美唱片到買w-inds既{約束的碎片}啦...∼丹丹話送w-inds既碟比我∼要$108...卓敏姐就送w-inds既碟比我∼要$118∼而我就送周國賢既cd比佢∼
之後∼我地就去m記食野啦∼點知有個咸濕佬望住我地呴∼所以我地就有咁快食咁快啦..
跟住我地就諗住去屯門戲院到睇下啦...點知裝修喎∼於是∼我地就展開一場探險旅程啦...因為果到好似鬼屋咁嫁∼.玩完之後∼就去嘖水池到坐∼
之後就走lu∼
|
刊登時間︰2005-12-15 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
hi 於 2005-12-15 10:58 PM 發表:
|
網主回覆
唔知呀... Posted at 2006-01-23 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|