|

| 2005 年 5 月 22 日 星期日 |
 |
 |
好開針呀∼  |

| |
|
日期:2005年5月22日
時間:21:10:42 |
| |
|
好開針呀∼ |
晴天 |
金日∼我呀嘛黎左呀∼
佢走果陣∼我就送佢去塔車∼
佢比左手$20我呀∼
跟住我就去買變相怪B睇啦∼$40呀..
係咁多啦.. | |
| |
|
|

|
刊登時間︰2005-05-22 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
欣宜 於 2005-05-23 06:29 PM 發表:
哇!!!你個板可靚呀!!!>v<”
嘩!!如果係我既就好喇!!!!!
你唔係睇左電影架喇咩?做咩又去買既?
你都要梨睇下我個日記丫!水1言冇你既咁靚∼
好平凡架咋∼
好啦∼講到e到先啦∼下次再梨睇你個靚板啦∼bibi∼
|
網主回覆
halo∼
多謝呀∼

係呀∼不過我買番黎都係回味下姐...起碼都有D野比我笑丫嗎∼
ok∼我一定會黎既∼
ok∼*bi.bi* Posted at 2005-05-24 06:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|