2005 年 5 月 23 日  星期一 雨天
去市中心呀... 愉快

 

 

 

日期:2005年5月23日

 

時間:18:26:52



   
去市中呀... 雨天 

 

 

金日∼放左學之後∼
 我就名郭君.夏詠佢地去市中心..
  我地就去至樂∼之後就去左許流山到買野飲∼我地買左單吊西呀..
  真係好好飲嫁..又有西瓜.
   係咁多啦..
because∼我唔記得灑啦...   
 
  Power by webmaster
http://www.godiary.com

                
刊登時間︰2005-05-24 06:26 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 KissCoco 的日誌)


欣宜 於 2005-05-25 06:36 PM 發表:
哇~~咁正呀??你就好啦....我都想飲耶~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo∼
 我都知你想飲....
   等下次我有$果陣∼就請你飲啦..
Posted at 2005-05-28 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀蕾 於 2005-05-24 07:19 PM 發表:
哈佬~
喂~你點解今日同郭君炒左gar??
不過好似都好番囉^^
好耶!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo∼
 我金日可能嚇親佢啦 ..搞到佢喊..
   不過∼我同佢都好番啦..
真係好開心呀...
Posted at 2005-05-28 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KissCoco
暱稱: °×*﹏呀蚊,*=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街呀...
電髮髮呀...
溜冰耶....
唱k哇...
睇戲戲呀...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 67
今日人氣: 16
累積人氣: 1924
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed