|

| 2005 年 5 月 23 日 星期一 |
 |
 |
去市中心呀...  |

| |
|
日期:2005年5月23日
時間:18:26:52 |
| |
|
去市中呀... |
雨天 |
金日∼放左學之後∼
我就名郭君.夏詠佢地去市中心..
我地就去至樂∼之後就去左許流山到買野飲∼我地買左單吊西呀..
真係好好飲嫁..又有西瓜.
係咁多啦..
because∼我唔記得灑啦...
| |
| |
|
|
|
刊登時間︰2005-05-24 06:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
欣宜 於 2005-05-25 06:36 PM 發表:
哇~~咁正呀??你就好啦....我都想飲耶~~~
|
網主回覆
halo∼
我都知你想飲....
等下次我有$果陣∼就請你飲啦.. Posted at 2005-05-28 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀蕾 於 2005-05-24 07:19 PM 發表:
哈佬~
喂~你點解今日同郭君炒左gar??
不過好似都好番囉^^
好耶!!!
|
網主回覆
halo∼
我金日可能嚇親佢啦
..搞到佢喊..

不過∼我同佢都好番啦..
真係好開心呀...
 Posted at 2005-05-28 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|