2005 年 7 月 30 日  星期六 雨天
都幾開針∼ 愉快

金日∼我同夏詠去睇漫畫展∼

 所以我就9:30起左身∼10:30就出門口∼

  點知∼我一出到門口就落大雨∼仲愈落愈大tim∼真係麻煩呀∼><

   之後我地就去ok增值8達通.增值完就行過去巴士站到到待961∼

    上到車之後∼我地到冇乜點講野∼可能大家都未訓醒啦.

但係我地後面果2個就一路係咁講野∼搞到我地冇教好訓∼

 到去左西環果邊∼我地就開始講番野啦..

  我地係咁討論後面果2個點解可以咁好氣咁咁多野∼又討論點解中國要統治香港∼

   己經辛苦∼我地終於都到左灣仔會展啦..

    我地搵左好耐先至搵到買飛既入口∼之後就排隊入場∼

     入到去先發覺原來唔係好多人∼如果唔係就慘慘啦..

入面原來係好悶嫁∼所以就塔車番去市中心∼

 嫁車終於都既啦.原來後面1D人都冇∼所以我地就發揮我地既才華(玩)啦∼

  點知第2個站排隊D人好多∼而且10個都有9個都係坐上面果層∼

   所以我就冇得發揮啦∼

坐下坐下∼就咁就訓著左啦∼跟住後面果個呀伯係咁講野∼嘈住我地訓教∼

 到左市中心啦∼我地就諗住去睇戲啦∼係睇戲之前∼我地就去叫茶軒既餐廳到食野∼

  最初我地都係諗住食$13昌3麵既∼但係就嗌埋野飲∼

   嘩!果到D野飲原來好貴嫁∼之後我地就食左$70.5既野∼

因為夏詠既老豆打比佢∼所以就睇唔到戲啦∼

我地就諗住走啦.跟住夏詠話要影貼紙相喎∼咁我就緊係拒絕唔影啦∼你知啦∼我依家得番$60∼再影咪得番$40?

 之後出面果2條柚∼問我地係咪影喎∼跟住我就同佢講∼(關你鬼事呀)∼

  之後就影啦∼金次影得都幾靚既∼

   影完就走lu∼番到屋企∼一個人都冇∼ 咁我又肚餓喎∼

    咁咪自己攞D薯條黎炸啦∼炸完呀媽就番黎啦喎∼咁呀媽就話我唔可以炸野∼可能佢驚我整親啦∼

      之後就玩aoc啦∼

                 

刊登時間︰2005-07-31 11:05 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 KissCoco 的日誌)


欣2 於 2005-07-31 03:00 PM 發表:
哇....你中魚 打日記喇???哇....等到鬼咁耐先打日記~~~
ee~~今次打得多果平時好多字boo~~~>v< 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo∼
  係呀∼
 係咩??咁就真係sor啦..
   緊係啦..第1次去咁遠喎∼
Posted at 2005-08-08 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KissCoco
暱稱: °×*﹏呀蚊,*=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街呀...
電髮髮呀...
溜冰耶....
唱k哇...
睇戲戲呀...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 67
今日人氣: 1
累積人氣: 1894
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed