以下係《女王辦公室》嘅主題曲「捱」改編做學生版之後嘅版本…
捱(學生版)
朝九晚六返學到人都散
吞聲忍氣為咗d分
考嗰雞碎咁多 仲話要減 要減
我班主任係個女人
扣分唔係人咁品
學生哥 講起都傷心 唯有忍 我忍
激氣 好激氣
家陣嘅學生會激奀你
個個掛住拍拖 個心都飛咗去約個friend 唱K
其實不甘乜都係咁點我做
無奈跟咗呢個老師好恐怖
捱得到應該等到終於一天睇返我面色 就好
其實學生仔記住食腦識~做
凡事都識得睇吓成績有前途
捱到老師睇起我開始升班等於我嚟緊 越攀 越高
歌詞來源: http://www6.discuss.com.hk/archiver/?tid-11642629.html
|