|
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
爛gag日  |
分類: 未分類 |
HIHI!!!
今日病病地= =
今日數學堂,老師係咁爆爛gag....
講起爛gag,sister珍重勁,講鬼故,佢話d鬼故好高級,
但係超爛,超好笑=3=
佢話遇到鬼,講"逢主耶穌之名,通通同我彈開!!"
超好笑。
今日放學去整dt,曾xx整左個"月餅",見到係咁笑=="
爛gag:搭船唔可以做咩?爆旋陀縲
---------------------完-----------------
|
| 發表時間:2007-10-02 09:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
^_^"  |
分類: 未分類 |
頭先去左x綠壽司食左餐飽=]
不過今日真係做左好少野,冇野好講=0=
補充1句:逢星期日係休blog日
金句:ok嗎?出自盧xx
---------------------完---------------------- |
| 發表時間:2007-10-01 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
唉...  |
分類: 未分類 |
HIHI!!!
今日畀人逼左去join air cadet,成4個鐘係度步操,勁無聊,唔知自己番到黎做左d乜
,勁87。有個leader"知"利根,超無奈= =
d阿 sir勁造作,扮哂野。我睇個個人個樣都係勁無奈,我諗佢地都係畀人逼入黎,唉....
見到個肥仔勁肥,個肚唔知係咪有左...-0-
跟住唔知係唔係受air cadet影響,搞到打波都發揮得唔好。-3-
金句一個:any question so far?出自盧xx
大家留個言啦!!!!=]
----------------------------完-------------------------- |
| 發表時間:2007-09-29 10:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|