|
|
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
MERRY X'MAS=]  |
分類: 未分類 |
HIHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MERRY X'MAS!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2007-12-25 11:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| 呢排都冇咩心情打 |
分類: 未分類 |
hihi
-呢排都冇咩心情打....
-掛住打機,我真係不濟
-早上又是胃痛,係胃痛,唔係肚痛。跟住訓多次,訓到11點到,又冇事喎-0-
-今日去左jony屋企搞聖誕party d 野,點知佢mummy話獨力搞掂,我地真係不濟,連買左d薯條都冇用到。=3=
跟住又係到打機,真係不濟..... = =我地諗住玩free style,係到down,down左n咁多個鐘都衰左,我真係不濟....=w=
-番到黎又係到打機...@@"
金句:你唔收,我就同你收----sister珍
---------------完----------
留cm啦
|
| 發表時間:2007-12-19 09:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
open day幫手  |
分類: 未分類 |
hihi
-今日去左都係幫下手,釘下野。不過今日去左幫手,見識到孔sir一絲不苟既態度,佢重請埋我地食pizza。
-成成今日係孔sir面前糗臭左2次,哈哈!!!!
-買紙買左$75呀,T^T
無咩好講,不如聽下爛gag
當你比人屈個陣,你會點回應,以下既人有唔同既反應
曾x成:唔好老屈啦,要屈都屈個好d既啦!!!
鄭x熙:你唔好係度歪曲真實(放電)
傅x材:唔好無聊啦
王x麒:講dirty 口並反串你
威威:(打你)
教主:唔好無聊(氣定神閒)
金句:咪走字---xxx
------------------完---------------- |
| 發表時間:2007-12-12 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|