命硬......:P
I love I hate I'll miss you always 我永遠亦愛你
KoalaBear
暱稱: ManDi
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
i am sori!!
2006-10-12
worcester??
2006-09-11
2006-07-30
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Bebo
blogger
forum
forum@musicfever
XANGA
yahoo!!!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 2
今日人氣: 11
累積人氣: 1028
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


Exeat 分類: 未分類

嘩...
exeat超開心!!!
同老婆同dorm...
開心到暈左!!
去到birmingham...
食左好多野!!!!
有Mango Frescato and
Chocolate Chip Cream Frappucino!!!!!!!!
又食Chinese...
買左Krispy Kreme n 波蘿包...
又downtown狂掃貨...
Haagen Dazs Cookies n Cream Ice Cream..
Cadbury Chocolate Fingers...T
hai Chilli n Popcorn!!!!!!
仲一齊唱K....
好好玩!!!

仲有好多好多...

 

beatrice0104






訪客留言 (返回 KoalaBear 的日誌)


loporBB 於 2006-06-27 04:31 AM 發表:
唱K好開心呀!!!!
暑假番HK一定要唱飽佢呀!!!!
死啦.... 今次exeat食左好多野....一定肥死啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]