今日RS做presentation...得我一個!!!
Physics做d好易但係無聊既野!!
French終於做完本Foundation Listening...好驚...!!!
好驚下年又係得個C!!!!!!
Maths做coursework..我不斷說服自己唔係整番好多!!
Chemistry竟然做晒d experiments..!!!!d results仲好靚添!!!
跟住同老婆一齊..好開心!!!
一d煩腦都無!!!
飲左好多麵士湯!!
禮拜真係好啦!!!
終於可以start ECDL啦!!!
兩位dormates唔知做咩...
成日去左next door..
好似好唔妥我咁!!!
我又有咩做錯呀???
駛唔駛成日避我呀??
唔鐘意既咪講囉!!!!
我最憎間房有秘密咖!!!
呢個世界係唔係無人鐘意我呀??
|