各位,e排唔write blog !遲d見啦,Bye!Bye!
Today is英詩朗誦日!我同呀鍶and呀樂去到沙田麗豪酒店二樓嘅大埔廳比賽。我係第8個出場,鍶鍶係第16個,樂樂係第24個。
結果我got到83,鍶鍶got到84,樂樂got到83,同我一樣。
我係10月19日去左個OOKK的頒獎禮!個表演好無聊,打鼓打到died咗!終於到倒頒獎時間,'季軍係沙田官立小學的xxx,xxx同xxx同學得到',Happy到死鬼咗!大約1點鐘,我同KiKi一齊食xx,食完之後,一齊shopping,不過shopping咗唔好耐,就一齊換套合唱團的衫,去個間中學同嘉怡班friend比賽La 。