超無奈!超無奈呀!say完,bye.bye
我唔記得左,ask me唔記得左D咩?米系KiKi Yau生日,so我sand咗張電子生日卡俾KiKi,希望KiKi鐘意La!
Today 很無奈啊!Is very無奈,無奈,無奈!Other,個KiKi Yau好煩呀!Always話星期六要學數學,星期日要陪屋企人。 So,我And樂怡做作品,KiKi Yau做說明書,佢無份做作品。Ha!Ha!