今天雖然係中秋,,But 都要上學=]
一早己約了林凱x,陳千x,余淑x,朱x文,x偉明,陳令x,李x珊,慶祝中秋ar...
本「申」要和婆婆,姨媽,姨丈,舅父......等等,,吃飯
But 5洗lu
8:30和林凱x,陳千x,余淑x,朱x文,x偉明,陳令x,李x珊在岑福記等待
之後,我地去了惠康買野...
本來朱x文打算去東灣,,But 後來大家去了「周仔」!!
看見岑x情,羅x雪,鄒x珊,鄭曉x,鄭x雯在「周仔」
後來,朱x文話去番東灣ar
我地途經「海邊」.看見p.6 男仔ar!
朱x文叫佢地一齊Play ,,有王x燃,xx鋒,鐘x華,何xx!!
去到東灣,d 人開始「傻傻地」ar!
好大風ar...反5到!!
十:幾.走了!!
和陳令x,李x珊,余淑x買野eat
陳令x接媽落船!!
我接媽落船!!
Ps:班船5同地方嫁!!1個愉景灣,,1個中環碼頭
|