年年都係咁,家長日上到去,明明約左8:22分,9:10先見得...有D人打[尖] ,有4個人打[尖]...
10:00升中講座,差D遲到...都係媽咪,掛住飲埋杯奶茶l0w=]
1入去,5見嘉麗同果個雪櫃[既],11:30完lU...嘉麗同果個雪櫃[冲]左入黎,遲左lU
係門口聽到何生話:[嘉麗同余淑櫃aR]
原來果個係余淑櫃牙媽黎←←把聲勁似何生把聲xDD
ar彤話余淑櫃牙媽大聲話:[入去la,做咩5入,驚Miss駡呀]後尾呀情都係咁講
今年,成績差左d(數學&普通話)=[
不過,呀Miss Kung冇罵,叫我+倍努力aR...&淨係叫我地果班5好再反MSN l0w
|