今日好晏先至寫日記 """"因為好晏先番屋企呀
今日好累呀 一朝早就出左去麥當勞同WING食早餐 之後又番學校練舞啦
KATY帶左隻TAMAMA公仔返黎呀 好羨慕呀 同隻公仔玩左好奈呀 (小姐, 你幾多歲呀??)
練到咁上下 我 WING POLLY BELLA BETTY LISA 做外賣妹呀 出去買野番黎食呀
POLLY同BETTY就好啦 佢地個另外一半都係度呀 :-P
食完野之後 又繼續練啦
我地玩左個遊戲呀 我地一組組黎跳 一跳錯就要再黎過 好刺激呀 每組有10次機會
我梗係同WING家姐一組啦 我地用左5次就得啦 同有跳舞底子既KATY一樣呀 好開心呀
就走個陣 MISS LIU上左黎看我地呀
之後改左D動作呀個類啦 雖然係好 但係。。。(想知呀?! 找我講啦)
差唔多6點就同WING YOYO走左 去慧安買野食呀
之後好趕咁番屋企 好趕咁搭地鐵 好趕咁去灣仔呀
去灣仔做咩?! 書展呀
好開心呀 因為有收獲呀 買左STEPHY 個本〈不要忘記〉 同埋2本鬼故囉
雖然唔係頭個一千名買到本書 [囉]唔到STEPHY個BLOG既PASSWORD
不過都開心呀 佢本書好好看呀 番屋企個陣 看左一陣 已經覺得好看
大家一定要買呀!!! (書展有8折呀)
番到屋企 上左STEPHY個BLOG呀 得2篇炸 (我加左落ARTISTS BLOG個度啦 想看按[STEPHY BLOG]啦)
好啦 夜啦 我看多陣佢本書 我都訓啦 聽日要好早起身呀 拜拜!!
|