: announcement ;
好孤單呀;好悶呀/_______\
媽咪呀-____-v 我吾想星期4 & 5返學呀._.
刀吾知要搞d咩喎 ;
i think 刀冇咩好野做-_-v
想快d去玩 x)
但係7月刀吾會出尼玩 ;
要做d野 ; 呵
我8月先爬返出尼玩呀(=
一個月姐 ; 好快過架啦 =\
7月尾仲要返學補英文 ; (係自己話要補既)
Harry Potter 15號上._. 我一定要睇 x>
甘當然係同我d姊妹睇啦-_-v
因為我下禮拜要去媽媽屋企 x) 同我個bb細妹一齊啦 xD
i will live there for about two weeks i think.
and umm.. 我個段時間吾會再update;>
但係想搵我就要打俾我啦 ;
我一定聽架 ;
想同我吹水就add我 msn 問我拎電話-_- ;
我連msn刀吾會0n._.
吾係我呀媽個邊冇電腦呀 ;
係佢個computer 係english架 ;
冇chinese ; 打吾到chinese ;
如果我0n左刀冇用 ; 因為你地打過尼既字; 得你地自己睇到 ;
我個邊會顯示"□" -____________________- 吹漲呀\口/
除非係english啦-_-v
p.s

係戈隻大貓-_-
係細貓呀@_@

望鏡頭呀 >3<
佢見我影佢就走過尼-_-

好得意呀 xD (注意後面滴貓;出邊滴人)
另外既貓吾知去左邊T^T MAYBE賣左._.
我刀吾知點解我成日影貓JAI`
可能我掛住我以前隻貓啦 ;
我以前個隻刀同灰色個隻一樣架;
不過老死既; T^T
Anyway ; Enjoy Your Summer And Life ppl` ;>
呀tal字.
|