hi 大家好.呀tal我又出場啦._.v
好X街呀\口/ 今日我訓多左半粒鐘.攪到遲到. 7.58先返到去.午膳又要企-3- 唉. 5知自己咩事-_-v
之後通識堂冇乜野.但係5知點解超眼睛喎._.
我以家超級5仲意我個宗教老師囉.\v/
平時凈係識話我地哂佢d時間波.其實哂得最多時間既係佢自己囉\口/
有宗教既野吾講.凈係識得mat大個口鬧人.仲要係無理取鬧囉.再吾係就係up廢話.
又要侮辱人.超5 grrr 佢囉好冇?! =^=凸 佢俾我既印象愈尼愈差囉.
成日又放遲我地小息喎佢想點姐.佢好勁咩? 吾覺喎.
係人地面前扮親切; 係學生面前就狂吠人喎.癲癲地-_-v
放遲我地成10mins. 唉.算. 對佢我冇野好講囉. 然後小息又冇咩特別喇.
生活教育課miss吾尼上-_-v 中文堂又默書-_-v 我默錯左幾粒字.然後要作文.d抒情文.
個題目係"xx對不起" 為左作尼扁文.我差d喊t^t 5係因為好辛苦.係因為我用真人真事尼作.回憶返個件事.太傷心t^t
到午膳.我叫呀雪幫我買d野食.我就去341罰企.企左4個字囉-_-v
數學堂又悶死人.凈係做工作紙-_-
好啦.終於到英文堂.我地要Start 個oral exam.我地仲係first group to present添! 講真.我同呀ke (kary) 一路考.一路笑=]
我同佢已經盡量禁住自己架啦.我地笑係因為我地既花名! krys(我) ke (kary) os (oscar). 我地真係用返d花名問對方問題囉.
like : Do You Agree, Os? 甘囉. 超攪笑xDDDDD 但係miss話我地ok幾好.哇卡卡=]]
就係甘啦 =]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] 一日又過去啦._.v 我好眼訓呀`
呀tal字.
|