哈哈哈..我呀Tal今日又再打多次日記jai.( 第二次打-_-v)
因為呀爸今日上大陸.所以今晚得我同呀妹係屋企._.
然後呢.我地今日懶所以出街食m記同埋去文具鋪影印d野.
哇..戈陣(約9點)行行下超大雨-_-v 但冇拎遮囉超搞笑=v= 要跑返屋企拎-.-v
影左d野之後就去m記食野..晚餐-,-
我叫左個Double足三兩@v@ 呀妹叫足三兩波-,-
食到我超飽-_-v 本身想食個甜品架.但係我食完個Double足三兩之後..吞吾落其他野
因為真係好飽x.X 郁吾到添呀t^t girls..由其細食既..吾好點尼個食..
因為真係超飽架 \口/.
呀tal字
|