今日我呀tal又寫日記jai啦;>
哈.發生既野可多哩~
今朝返學.熱到呀媽刀吾認得\口/
四周圍又勁潮濕-3- 個書包又重.仲要拎埋遮-_- 無計啦.但係返到班房又凍到吞吞震(好彩有帶冷衫) 真係可以凍到變冰鮮人架!!
超無奈&悶底下.係普通話堂畫左d甘既野:
然後maths堂冇啦啦火警演習.我地班人.吾係傾計就係係到玩.
全校花左差吾多4mins就排好.
其間企係台到既呀sir.又話全校好乖又話好有警覺性.其實我肯定有99.9%既人好輕鬆.冇乜當演習係一回事囉-_-v
之後由小息至科學堂同中文堂又係得個悶字/口\ lunch又冇咩食過野._.
中文默書我明明拎到九十幾.刀要補默.5知miss咩事=^=但係事但啦.呀雪同司徒要lunch補課-_-v 得我自己一個.超悶0.0
好啦.到晏晝堂.音樂堂先攪笑.我同我戈d一齊考english既組員練下oral.因為聽日考-_-v
因為係discussion.甘就一定有d問人既例如: "Do you agree?" 甘呢因為我地係尼d既問題後面加我地d英文名.就係尼個時候.我地改哂對方d名.
我地有三個人.1 boy 2 girls. 男既叫: oscar 女既: me=krystal 另外一個叫kary. 改哂之後邊成甘: oscar=os kary=ke krystal=krys =_=
os (痾屎) ke(屎) 真係笑死呀!! 我個個刀只係男仔名姐.但係佢地個個就真係......... @0@
以家變成: "do you agree os?" 笑死我 xD 如果聽日真係甘叫佢地.仲吾死?!我肯定笑到喪哂 xD
英文堂我又吾係好留心._.V凈係想返屋企t^t
唉.一日又甘過左-_-v 呼~~
呀tal字.
|