又係我呀tal. 呱呱呱...(旁白1: 青蛙咩..呱你個頭-_-V)
今日係我地既第一日考試..=V=
考G.E 同 商業=]]
I THINK..應該合格掛-V-; (旁白1:乜你可以拎合格咩?! 吾覺喎.)
希望啦.__. (旁白1: 你冇希望架啦. 慳d啦你)
考完試.我同一個人去係雨中漫步.好好玩呀!! (旁白1:又5係太空漫步=V=)
去左一間7 JAI 食杯麵當LUNCH. 好正. 有朋友係身邊係幸福d ;> 好溫暖呀*0* (旁白1: 下?!乜你個fd係暖爐尼架?! >3<)
之後周圍走下. 然後返學校溫習-_-v (旁白1: 周圍走下?! 溫習?! 你有冇甘乖呀=_=)
慍我老豆(呀sir) 教我d科技. 但係我仲係吾明呀-_-v (旁白1: 哈哈哈. 抵死呀)
吾緊要.我星期一去問 \v/ (旁白1: 車. 睇你甘鬼蠢.再問肯定刀吾會明架啦.吾好徙呀sir d 時間仲好啦)
你個死旁白.你再嘈呀`我忍左你好耐啦下. 信吾信我打你呀\口/ (旁白1: 我好驚呀. 打我啦. 我係要嘈呀.)
....................... 我好憎你呀!!!!!!!!!!! (旁白1: 吾關我事喎.)
吾好意思呀. 我要打佢呀.遲D再打下\ V / (旁白1: 吾係尼真呀?!)
我搭.我打.我CHAI . 我拍. 我擒 . 我D.I.U {旁白2: 正在打人中.請勿打麻將.呀!吾係..係請勿打擾..) (旁白1: 呀.哦! 你仲講? 救我啦. T^T)
呀TAL字.
|