今朝比我細佬嘈醒=.= 12點都未到嘈醒我落去食野... 勁煩牙!!!!! 之後落佐波樓篤波. 篤佐4版輸一版-0-"" 跟住又行黎行去 悶死人 好彩有人陪我傾下電話姐 嘻嘻"" 聽日又要番學lu!!! 若您不安心我做您的浮臺 沖不散對您的愛