小公主--
見到您依排 我都好煩好心痛
又驚你溫到唔夠訓 又驚你溫唔切 又驚阻住你溫
但係又好掛住你bo!!!!!
其實 我每晚都好想訓 好眼訓-0-
不過 見你溫書溫得咁辛苦 只係得番依一段時間可以同到你傾計
我寧願唔夠訓 都好想同你傾計
所以一時就頂唔順 dum低佐您><
原諒我!!><
e幾日電腦都壞佐 岩岩整番
講番前幾日先
前幾日 諗住去學校門口等老婆
點知各行各條路之際
老婆打黎~
老婆:我仆親呀
我:下
我即刻跑過去
見到你流哂血 真係好緊張好擔心
對住你 我從來未試過咁大聲講野
我真係好激動 周不時都怪自己 點解唔行快兩步呢!!??
你攬住我喊 我真係心痛
唔單止係您話未試過見我咁緊張 係我都未試過對一個人咁緊張
下次小心喲啦!!!
老婆 我會陪住您過依排咁辛苦既日子
過埋個會考 我地就可以好似以前咁去玩架啦
我愛您呀!!!!
|