2010 年 9 月 27 日 星期一  |
| 咳死;( |
分類: 未分類 |
唉;唔舒服左3日;
今日把聲都變埋-3-
我頂;真係辛苦;(
放學同紙巾;*一齊放;
去左嘉城行左陣;
之後行番屋企-3-
一路行一路同紙巾傾;
某D人既野-,- 笑死xd
紙巾記得今日講D咩牙;聽日要做:$
|
| (.@.)新一篇出場..拍拍:2010-09-27 07:23 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|
|