2010 年 8 月 17 日  星期二   晴天


=] 分類: 未分類

我番黎喇..=]

晒黑左=(

不過好好玩=]

買左好多野食番黎牙=]

係個到玩左勁多煙花..

日日都叫人用電單車帶我同家姐出去玩..

坐電單車勁涼...

(.@.)新一篇出場..拍拍:2010-08-17 03:42 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Ku3n1221
暱稱: ` 布 紙ˇ;$
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
好友名單