暑假有咩做丫!!悶死la!!琴日睇《柴犬》睇到我流眼涙!太感人la!!仲俾老豆話浪費自己的眼涙!!諗返都覺得好低能丫自己……^^我有秘密話俾大家知…我唔識打字架!!講出黎都笑死la!!哈哈……(自己笑)xd゛゛