| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 2010-03-17 |
分類: 未分類 |
今日終於派哂d exam la..
都幾低下la..
中--76
英--75
數--82
科--74
地--84
歷--84
聖--95
電--68
第3段繼續+油la=]]]
|
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-03-15 |
分類: 未分類 |
終於考完試na.
有1種好大ge解脫感.
今日考Maths.
10:00就出左黎.
跟住就同林欣o係條街度行na.
行到11:00左右.
就去左我屋企.
我就換衫.林欣就o係度打機.
12:30就去左林欣屋企...bcoz佢要換衫.
hea到2:00到na.
就搭bus出水杭尾戈頭.
周圍行na.
買左1條皮帶&1條電話繩.
到左2:30.
就等Agata黎搵我地.
之後同Jayma.林欣.Agata.KaiKai&San去左影貼樂園影貼.
5:00左右就黎屋k.
6:00再去青交.
今日成個晏就都o係度行.
冇坐過咁濟... |
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
今朝9:00到起左身,,
9:30去補習,,
補左=冇補,,
仲係好多唔識,,
希望聽日份卷易d la,,
最緊要ge係唔好炒ar,,
6科都合格就最好!!!!! |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
份科學卷好難呀. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|