| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
分班....  |
今天,我去了PKMS,我入了1c班
但我一個朋友都冇哦!
不過,幸好我剛識了兩個朋友lor!
所以今次這班都唔錯ar!
|
| 刊登時間︰2006-08-19 11:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
癡線!  |
今天,我見到 Johnny Wu的日記網罵我,
他又話我花心又話我衰lor!
鬼咩!佢自己追唔到 Joyice就想罵人!
我只是對女仔好ga嗎!雖然我好火 ,但我唔想冇左一個朋友!
我現在先旨聲名,我只會喜歡冰刃Ivy一個! |
| 刊登時間︰2006-08-17 12:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
署假最正的一天  |
今天下午,我約了Ivy(冰刃)反康山小童群益會
本來還約了很多人,不過個個到請我地食寧mo
之後,我約了吳昊晨一齊,
言後,我們三個去康山小童群益會同D姑娘談話,
之後,我地三個在太古城中心和吉之島邊談天邊亂行
我從未試過自己行街,好開心呀!
最後,我地在康山小童群益會分開。
今個暑假在今日我是最開心ga!
平時我不是上補習就是打機!
今次是和我最好的朋友一齊行街,
我永世都唔會忘記ga!

|
| 刊登時間︰2006-08-16 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
曄!  |
我在8月廿六日又有乒乓球比賽la
今次地點是香港仔華貴村華貴社區中心禮堂!
不過今次贏或落敗都唔緊要,
我一定要努力ga! |
| 刊登時間︰2006-08-14 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
| >_< |
今天玩槍時,唔知點解連績兩次DNF(冇氣)
我明明入滿了氣,
可能因為我太早入氣,
加上個彈夾漏氣的,
如果早先係咁我就臨打先入氣la! |
| 刊登時間︰2006-08-14 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|